Smyg utförsäljning

Hallo!

Idag på praktiken när jag satt och gjorde lite produktupplägg, så märker jag helt plötsligt hur världens hög med folk står borta i ett hörne. Jag frågade Linnea som jag sitter bredvid vad som var på gång. Det visade sig vara utförsäljning! De ställer fram några olika kartonger och så får man slåss om det som finns. Herregud vilken hysteri! Det gäller att vara först till kvarn om man vill ha dem bästa grejerna. Jag hittade i alla fall tre smycken och denna tröjan. Har suttit och jobbat med just dessa produkterna ett par dagar nu så jag visste ju vad som fanns. Men hann inte haffa det jag var mest sugen på... Attans..

Slutade halv 5 idag och racade hem till Varberg för att hinna gå om systemet. Kände mig helt andfådd när jag kom innanför systemets dörrar 10 min innan de stängde trots att jag kört bil. Känns som att jag har hunnit med mycket idag. Klockan är 8 och jag sitter redan i soffan. Hör inte till vanligheten.



Kommentarer
Postat av: Tillie

Ahh FUUUSK!!!! Haha Men snygg tröja! :D

Jag missade heelt att det är "söndag" idag så jag få bränna egen sprit nu innan partyt^^ Hoppas de blir drick bart. Sparar en hutt åt dig om vi ses ikväll;D puss påre

2011-11-05 @ 16:33:15
URL: http://http://thetillie.blogg.se
Postat av: Sannis

Hur gick det med spritbrännandet? ;D Gött att jag kunde komma bort till er i alla fall! Dock blev det ju ingen hutt av din hembrända sprit :D haha! Puss

2011-11-06 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0