Wrong turn

Idag körde jag för första gången in i Borås centrum själv för att umgås med Yasna. Mitt lokalsinne i städer jag inte kört i själv innan är inte det bästa. Jag kom i alla fall nästan dit jag skulle. Sen hamnade jag under en bro och då kände jag att jag nog ringer Yasna. Det visade sig att jag var nästan rätt och kunde fortsätta en liten bit och där stod hon! Åh vad glad jag blev att se henne! Har saknat henne så :) Vi hade en jättemysig lunch som tyvärr gick lite för fort. Sen skulle jag styra bilen tillbaka till Nelly. Det här blir ju lätt som en plätt tänkte jag och svängde sekunden efter det upp på fel väg. Jäkla skit! Hur lyckas jag?! Hamnade på en motorväg på väg mot något som hette Viared.. Dit skulle jag ju inte. Fick till slut vänt och körde tillbaka till Borås och fick följt skyltarna mot Varberg och Åhaga och slutligen kom jag tillbaka till Nelly. Herregud, hur lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: Tillie

som i filmen! :O Tur att du hitta tillbaks innan äkelmänniskor kom och tog dig! :O

2011-11-10 @ 18:26:26
URL: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0