Bilar!!

Ligger i soffan med ångest och lyssnar på musik. Jag har fått för mig att jag ska köpa bil för att jag känner att jag har stor nytta av en. Men jag är inte så bra på det där med bilköp. Hittade en bil idag som känns väldigt intressant och jag skulle bestämma mig till imorgon. Holy! Inte lätt att bara bestämma sig för en bil sådär hux flux. Så vi får väl se vad jag bestämmer mig för efter att sovit på saken.

Har i vilket fall som helst haft en hur bra långledighet som möjligt. Var ledig i fredags och då blev det fredagsfinal i Idol hos Emma på kvällen. Båda somnade i soffan och höll på att missa utröstningen. På lördagen blev det spelkväll med Tilde, Stefan och Erik. Det var superkul och jag älskar att spela sällskapsspel! Sen var jag även chaffis åt Anneli och Håkan som var bjudna till mina föräldrar så när spelkvällen var slut drog jag mig ut till Väröbacka och umgicks med dem resten av kvällen. Bra slut på lördagen. På söndagen blev det slapparsöndagsmys med film. Bernard och Bianca i Australien och tacopaj till det. Mys pys!

Nu ska jag fortsätta fundera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0