Evelina på besök!

Mitt i allt pluggande kom Evelina och förgyllde min dag. Underbara vän! Vi åt lite kvällsmat och satt och pratade om massvis med saker. Hon har varit på Mallorca och hälsat på våran vän Lina och haft en supervecka där. Jag fick en present. Ett par jättefina örhängen! Precis såna stuk på örhängen som jag gillar. Blev så glad när hon sa att de hade tyckt att det var riktiga Sanna- örhängen :) Tack, tack!
Så här ser dem ut:



Evelina berättade om en fotografering hon hade gjort. På två syskon varav det ena syskonet har leukemi. Den här lilla tjejen på 2 år börjar bli bättre från sin sjukdom och det gör mig så glad! Var inne och läste hennes pappas blogg. Han skriver lite om hur livet ser ut för dem och hur mycket glädje det finns trots det jobbiga. Det förde mig även in på en annan blogg där en liten kille har hjärtfel. Är så rörande att läsa såna bloggar och man får en klump i halsen samtidigt som man sitter och ler för att barnen trots allt jobbigt är så fyllda av glädje! Många gånger är barn som lider av någon form av sjukdom oftast väldigt glada. De ser inte så jobbigt på allting utan vill se bortom det. Jag vet lite hur det är. Barn är starka!! De klarar oftast tunga saker bättre än vad vuxna gör. Och tur är nog det :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

PUSS!

2011-11-06 @ 20:06:04
URL: http://www.evelinasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0