Hjärnan är på högvarv

Nej, nu tar jag en paus från pluggandet för att ta en dusch. Känner hur håret bara fettar sig efter all läsning. Och det är nog bara att inse att man kan inte få in allt i huvudet hur mycket man än nötar det. Vissa ord som jag knappt kan på svenska heller får också skuffas undan och hamna i i hjärnan en annan dag.

Skulle logga in på min mail under tiden jag satt och läste och kunde inte logga in! Antagligen hade det blivit hackat. I ren panik ringer jag min stackars far som får lugna mig lite. Sen ringer jag min räddare i nöden Daniel som alltid lyckas få mig lugn och sansad i såna här stunder och leda mig rätt på vägen. Så efter lite trixande och bytning av lösenord på diverse ställen så kunde jag återigen pusta ut. Fantastiskt när sånt här händer dagen innan tenta. Milde himmel... Men nu, alles gut och duschen kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0