I-landsproblem

Idag fikade jag länge med Emelie som är hemma en sväng från Oslo. Riktigt mysigt och vi hade mycket att prata om :) Hade en rolig dag i skolan med. Mycket skratt!

Drog om affären och handlade mat och jag är alltid lika grinig när jag ska cykla hem. Hatar att ha massa grejer på cykeln och man får ju knappt ner det i cykelkorgen! Ändå har jag två korgar. Men eftersom man har världens största skolväska så blir det ändå inte så mycket plats för mat. Åh jag vill så gärna hitta en riktig Sanna-bil som jag kan använda till sånt där som att handla och spontant åka och hälsa på folk utan att behöva planera massa. Eller så behöver jag en pojkvän som kan bära min kassar åt mig, köra runt mig, krama mig när jag är på dåligt humör över såna här i-landsproblem. Hmm nej usch vad bitter jag låter. Men ibland hade varit gött. Den dagen den sorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0