Innesittardag

Känner mig helt slut i huvudet. Har läst och skrivit sen imorse med undantag för lunchpaus och en powernap. Det är inte en fläck som är fri från papper på mitt köksbord. Märks att det är tenta vecka. Det jobbigaste är att jag vet att här kommer jag tillbringa hela veckan fram till tentan på fredag. Men dagarna går konstigt nog fort när man pluggar. Kanske för att man inte vill det utan känner att man behöver mer tid.

Hade egentligen tänkt ta en promenix idag, men vädret har varit kasst nästan hela dagen och nu är det så mörkt. Då vågar jag mig inte ut. Får hoppas vädret är bättre imorgon så man får lite frisk luft då.

Igår när jag kom hem från skolan så stog min hyresvärd med huvudet i min toalett. Han var här och gjorde varmvattenmätning och jag passade på att skriva en lapp och be honom kolla min knäppa toa. Efter man spolat så tar det en evighet innan man kan spola igen. Lite jobbigt när man har folk och toaletten är sån. Kan ju uppstå pinsamma situationer... Men det ska nog bli fixat i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0