Live med Coldplay

Snart är första veckan på Nelly.com gjord och den har känts bra. Idag kände jag att det äntligen börjar flyta på lite med arbetsuppgifterna och man börjar lära känna stället. Det jobbiga med att vara på Nelly är att det är så otroligt mycket fina kläder, smycken och annat man bara vill ha. Men jag får nöja mig med att jobba med dem :)

Fick storstädat lägenheten när jag kom hem och det kändes skönt! Så nu glänser det så fint här och jag kan somna med gott samvete.
Igår var jag på bio med tjejerna och såg den supergulliga filmen "En dag". Gillade verkligen den! Och det gör ju inget att Jim Sturgess är mysig att vila ögonen på.

Nu ligger jag i sängen och messar med brorsan och lyssnar på en livekonsert med Coldplay från Norwich. Såååå bra, I love them! Man får en liten tår i ögat lite då och då när vissa speciella låtar kommer.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0