Mörkrädd

Är så trött på Sveriges blåst och regn. Igår så blev det kolsvart jättetidigt på kvällen och vinden ven och regnet smattrade. Det gör ju att man blir skrajsen här hemma. Måste ha tv-n på högt och sitta och greja med en massa för att inte tänka på allt som knakar och har sig. Det är nog det sämsta med hösten. Att jag kommer in i min mörkräddhet och inte gillar att vara hemma. Annars är väl hösten ganska så fin.

Idag blir det lite plugg och annat fixande innan det blir fredagsfinalen i Idol hos Emma. Hoppas inte det blåser och regnar när jag ska cykla hem ikväll. Då lär jag inte vara så tuff..
Tror nog kanske jag kommer hinna klart med min julduk med. Känns superbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0