Veckan blir till helg!

Finfredag! Jag har haft en meganice vecka med massa olika folk. Lärt känna några personer mycket bättre än innan och tycker dem väldigt mycket. Gud vilka olika livshistorier alla har. Var mycket olika saker som kom fram. Ibland är det konstigt att föreställa sig hur en person med riktig jobbig uppväxt han vara världens underbaraste och glada människa. Fantastiskt när det är så :) Man växer i allt man är med om!

Och det största som hänt i veckan är nog ändå att jag har blivit med bil!! Jag har blivit en stor tjej ännu en gång och köpt min första bil och den är så Sannig! Känner på mig att jag och den kommer bli som handen i handsken.


Idag vankas det finbesök i form av Kristin! Vi ska laga lyxmat och dricka massa vin och tjöta järnet. Shit pommes vad nice det kommer bli! Kan inte tiden gå fort så hon kommer hit snart :D Idag är jag också stolt över min grymma brorsa som spelat upp för en brasiliansk gitarrist. Häftigt!

Eftersom det är finfredag så lägger jag upp en supergammal partybild från ett party som var riktigt bra party.
Jag, Svenne och Tilde. Haha man ser knappt vilka armar som tillhör vem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0