Boråsen

Hellu!

Har tillbringat dagen i Borås. En underbar dag med Yasna har jag haft! Trivs så bra i hennes sällskap :)
Och hon har världens gosigaste lilla minihund. Mr Pluttis! Han riktigt borrar ner sitt ansikte i famnen på en och vill bara pussas och kramas hela tiden. Lite till skillnad från Nilla som baaara går upp i knät när hon känner för det. Men hon är världens bästa ändå. Så bli inte orolig och avis Nilla! Detta skulle ju nästan kunna förvandlas till en hundblogg. Bara massa bilder på hundar, men jag älskar hundar!!
På tåget hem hade jag ett illaluktande fyllo bakom mig som sa till hon som satt bredvid att han druckit en flaska vin. Han pratade konstant med henne tills hon steg av och strax därpå klev även han av. Tragiskt... :(

Blir nog vårdcentralen imorgon för är lite orolig att min ögongrej beror på bihålorna. Känner mig tung i dem och det trycker hela tiden. Min fasa är att få bihålsinflammation så bäst att kolla upp!!

Nu ska jag fortsätta spana in Idol på TV. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0