Efterlängtad filmkväll

Imorse när jag som vanligt vaknade som en prinsessa med håret i perfekta lockar, ansiktet bedårande vackert och pyjamasen alldeles perfekt runt min kropp så upptäckte jag att bara ett öga öppnades. Till en början eftersom jag var yrvaken så tänkte jag inte så mycket på det, men jag har ju två ögon och dessa brukar vanligtvis öppnas samtidigt så därför började jag ana jag lite oråd. Till slut öppnade sig det andra och det visade sig att det var igenklibbat av var. Sånt här orkar jag bara inte med. Som väl är så lyckades jag tala mitt öga tillrätta och säga att det passar sig inte med en ögoninflammation eller dylikt så håll dig där du är eller bli bättre. Ögat valde att bara bli bättre och bättre under dagen som väl var. Lite rött och glansigt har jag fått stå ut med att det varit, men inget mer var. Tack ögat, hoppas det är ännu bättre när jag vaknar imorgon.

Ikväll har vi haft filmkväll som vi inte haft på evigheters evigheter. Det var riktigt mysigt med det mesta av gänget samlat. Det blev en film helt i min smak med. Kom inte ihåg vad den hette och orkar inte förklara den heller. Men bra handling, en snygg kille att vila ögonen på, söta bebisar och humor, lite sorg och ja allt annat sånt. Och Tilde hade bakat en jättegod chokladkaka som vi mumsade på. Melissa sov en stund i mitt knä och när vi skulle gå hem bestämde hon sig för att spy ner mig också, med ett hånleende på läpparna efteråt. Tur att du är världens sötaste bebis Melissa!! :) Fick låna en Student 2008 tröja av Elin att gå hem i. Så nostalgiskt!

Imorgon blir det plugg med Yasna i Borås. Jag ska ta tåget 08.15 så bäst att jag somnar nu kanske. Ska bli mysigt med en heldag med Yasna. Tror det mer kommer bli prat än plugg, men så det ska vara :) Är så stolt över henne för hon har lyckats få praktikplats på Gina Tricot!! Så häftigt! Trots alla krav de har på att man ska gå högskolan i Borås eller läst vissa speciella kurser, så lyckades hon ändå :) För att hon är en sån superfin person antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0