Godmorgon Måndag

Helgen är över och det är måndag igen. Men för mig är det nästan fortfarande helg eftersom jag inte har någon skola idag. Men det blir plugg ändå!

Innan jag börjar plugga så tog jag en sväng runt det olika kläd hemsidorna och vet ni vad jag upptäcker när jag är inne på Gina Tricots hemsida? Jo, att en tröja heter Sanna!! Är inte det något slags kall att jag måste köpa den tröjan då. Den var ju fin med och det roliga är att jag har stått och kollat på den i butik.

Så här ser den ut:


Helgen har varit mycket bra. Hade en supermysig kväll med Fredrica och Therese i fredags och Fredrica stannade kvar över natten med så jag fick ha henne här länge :) I lördags var det ju dags för 80-talsfesten. Roligt och färgglatt kan man nog sammanfatta kvällen :)
Igår kom mina föräldrar hit och vi gick en underbar promenad över hästhaga. Jag har bott i Varberg i 2 ½ år och aldrig gått den promenaden, men det kommer det bli ändring på. Så fint! Och vi ska vara glada som bor i denna vackra stad. Även fast man ibland kan känna sig skittrött på den, så när man kommer till de där ställena som får en att känna att man bor i den finaste staden så känns det med ens bra igen.





Fick se en luftballong lyfta. Det var lite kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0